12 sierpnia 2012

Witam

Witajcie,

Nie lubię pierwszych postów na stronach, więc postaram się zrobić to szybko i żeby nie bolało.
Mam na imię Paulina, stara jestem, opisują mnie cytatem: "podła, wredna, rani ludzi i łamie serca", co jest prawdą. Na domiar złego yaoistka (pozdrawiam kolegów), święcie przekonana, że nic nigdy nie dzieje się przypadkiem. W dodatku jestem bezczelna i niewiarygodnie uparta. Kocham rysować. Nie, nie malować, rysować. Tyle o mnie.


Cel zaistnienia bloga.

Rodzaj nijaki. Naprawdę, nie ma jakiegoś bliżej określonego celu. Chciałabym tutaj zamieszczać głównie swoje przemyślenia na dany temat. Dzielić się swoją opinią jak i również uważnie przeanalizować Wasze zdanie. Nie zabraknie postów o muzyce z krajów Azji, mojego narzekania i tym podobnych rzeczy... Będę też co jakiś czas umieszczać swoje rysunki. Osobiście jestem dumna z każdego dokończonego, ale warto zostać od czasu do czasu skrytykowanym, żeby woda sodowa nie uderzyła do głowy i by wiedzieć, co trzeba poprawić.


Jeśli chcecie, bym wypowiedziała się na jakiś temat, to piszcie. Jestem otwarta na wszystkie sugestie. Potrafię normalnie rozmawiać o rzeczach, których inni się wstydzą, co nie znaczy, że nie mam ogłady, ale pewne rzeczy nie powinny być już tabu, racja?


Pozdrawiam i do następnego posta~!

Mam nadzieję, że uda mi się jakiś temat wymyślić...

2 komentarze: